השכרת קראוון נגרר לטיול בקצב שלכם

 השכרת קראוון לטיול בנופי ארצנו היא התגלמות הטיול הפרטי, לפי הקצב ותשוקת המסע שלכם, מבלי לוותר על ניידות או נוחות ביתית, ובעלות משתלמת במיוחד. ניתן להשכיר קראוון לפי הצרכים שלכם, מספר המטיילים, ורמת האבזור הנחוצה לכם, ולהתחיל בטיול שאינו דומה לאף טיול או נופש אחר. השכרת קראוון נגרר ויציאה לנופש נותנים לכם את כול היתרונות של נופשון אלא שאתם יכולים לבחור בכול פעם את המסלול והיעדים.

בארץ פרוסים למעלה מעשרים חניונים מדרומה ועד צפונה, הממוקמים בשמורות טבע מרהיבות המבטאות את העושר הנופי הגדול בו זכינו, בחניונים אלו תוכלו להחנות לימים אחדים או רק לעצירת לילה ועם בוא הבוקר לטייל באתר ואז להמשיך הלאה.

טיול בקראוון חוויה משפחתית יחודית 

השכרת קראוון נגרר
השכרת קראוון נגרר

 רובנו לא מכירים את חווית הטיול בקראוון, את הגמשות הגדולה שהוא מעניק לטיול כאשר הנסיעה מאתר לאתר בכבישים נעשית במירב הנוחות, וההתארגנות לעצירה וחווית השהיה במרחב הקראוון הופכים את הטיול לאינטימי, מקרב, ומלא תחושת הרפתקה. ניתן לשכור קראוון לפי הגודל הדרוש לכם, קראוון נגרר ואף אוטוקראוון, הקראוונים מגיעים עם מצבר חשמלי שמספק תשתית חשמלית להפעלת מכשירים שונים, ממש כמו בבית, ובלון גז להפעלת המנגל, וכירות. בקראוון יש מקלחון ומים חמים, מטבחון, פינת הסבה ומיטות קומותיים לפי מספר המטיילים. השכרת קראוון היא קלה וזריזה ונעשית מחניוני החברה, עליכם להגיע בשעות הבוקר לחניון חברת הקראוונים, לאשר שהקראוון מצוייד ומאובזר לפי הצרכים שלכם, ולצאת לטיול, למי שאין ברשותו רכב המחובר לוו גרירה ניתן להתאים פתרונות חרים בהם השכרת רכב עם וו, או בחירה בקראוון אוטו.

קראוון – אתם קובעים

עלות השכרת קראוון נגרר משתלמת במיוחד עם שוקלים עלות צימר לתקופה מקבילה,

אך עם קראוון אתם זוכים ליתרונות הנופש במבנה קבע יחד עם אפשרות ניידות לכול מקום ומתי שמתחשק לכם,

מומלץ מאד לתכנן את המסע היטב, להחליט לכמה זמן נשארים בכול אתר, לוודא זמינות בכול חניון עצירה ואם ניתן אף להזמין מקומות מראש,

הטיול בקראוון מצטיין בגמישות גדולה המאפשרת הנאה מהאטרקציות בכול אתר, ושילוב טיולי אופניים, רכיבה על סוסים וכדומה יחד עם הגב החזק והקבוע שמעניק לכם הקראוון עצמו.

זו חוויה שתשמח מאד את הילדים, ולמבוגרים זו אפשרות לחופשה רומנטית בארץ בטעם של חו"ל.