השכרת קראוון לטיול מיוחד במינו בארצנו היפה

כולם מכירים את היתרונות שבהכרת הארץ דרך הרגליים,

במסע בנופים ובאתרים ההיסטורים החשובים, וכולם מכירים את הנעימות הגדולה,

הפינוקים וחידוש האנרגיות שבחופשה בצימר או במלון,

ובין שני סוגי הנופש והטיול הללו היתה תמיד הפרדה,

או-או, ממנו הינו צריכים לבחור ולהתפשר, אך ישנה אופציה נוספת,

שמאפשרת את ההנאה שבנופש במבנה קבע יחד עם האפשרות להפליג בטיולים ממנועים או רגליים בשבילי הארץ, האופציה הזו היא של טיול בקראוון,

בטיול זה אתם קובעים לאן, מתי ולכמה זמן בכול חלק של הטיול,

ויחד עם זאת שרויים כול העת במרחב מוגן, מאובזר, ומכיל את כול בני המשפחה בנוחות גדולה.

השכרת קראוון בישראל לטיולים היא קלה ביותר ומתאפשרת מתוך בחירה בין דגמים שונים בגדלים מגוונים, בין קראוון קטן האידיאלי לזוג האוהב, ועד קראוון למשפחה של 4 ועד 6 נפשות.

חופשת החלומות פה בארץ  

השכרת קראוון בארץ איסוף עצמי
השכרת קראוון בארץ איסוף עצמי

 

מבין מגוון דגמי הקראוונים שמהם תוכלו לבחור ישנם כאלו המתחברים בוו גרירה לאוטו, ואחרים שהם רכב וקראוון יחד, ישנם קראוונים גדולים, ואחרים קטנים יותר לפי הדרישה שלכם, כול הקראוונים מתוחזקים תדיר, וכשאתפ שוכרים לכם קראוון לחופשה תוכלו להיות בטוחים שתקבלו רכב נקי, ללא פגמים חיצוניים או במוטוריקה של הקראוון, ונכון למלא את תפקידו המרכזי בחופשה שלכם. קראוון טוב אינו רק כלי הובלה ממקום למקום אלא גם כלי שמכיל בהנאה ונוחות את היקרים לכם, כשתמיד תוכלו לעצור בחניון מוסדר, לפתוח את הדלת, לרדת מהרכב ולפתוח בסוג חדש של טיול, כשהקראוון תמיד שם, בסיס יציב וביתי לכול צורך. השכרת קראוון בישראל מומלץ לעשות בהזמנה מראש, ולאחר בחירה מושכלת בין הדגמים השונים, מומלץ להכין ערכת צלחות וכוסות חד פעמית, ולצייד אותו בכול מה שיהפוך את הטיול לביתי מחד ולהרפתקה שונה ומיוחדת מצד שני, הנסיעה בקראוון והעצירות בשטח הם הזדמנות יקרה מפז לחזק את קשרי המשפחה ולהרבות בבילוים ביחד.

תכנית מסע

בישראל פרוסים למעלה מעשרים חניונים המותאמים לחניית קראוון,

בחניונים אלו תוכלו לחדש את מלאי המים, ואף בחלקם להתחבר לחשמל, למרות שתקבלו לדרך גנרטור מתאים עוד מחברת השכרת הקראוונים.

כול חניון כזה ממוקם באתר יפה נוף וספוג היסטוריה, מה שמאפשר לכם לתבל את הטיול בקראוון באטרקציות רבות נוספות, בהתאם לאתרים בהם תבחרו לעצור.

אנו ממליצים להכין תכנית מסע מפורטת ומוגדרת זמנים, ואף להתייעץ עם חברת הקראוונים לגבי היכרותם עם האתרים השונים, ועצות מנסיונם.

השכרת קראוון בישראל היא הזדמנות נפלאה לשבור את חוקי החופשה הרגילים, להטעין את המשפחה בחוויות שילוו כול אחד בה לשנים רבות,

ולהעמיק להכיר את היקרים לנו מכול.

זו אפשרות לחופשה זוגית רומנטית, וכול זה בעלות כדאית ביותר ששווה ואף משתלמת יותר מהאופציות הרגילות של מלונות, צימרים, ומסעות רגליים.

 ל השכרת קראוון בישראל חייגו אלינו עכשיו:

שירותים נלווים שיפוץ גיר אוטומטי לקראוונים בחולון